marți, 15 martie 2016

Secom este dovada ca produsele naturale sunt de calitate!














Astazi am avut ocazia sa merg in vizita la Magazinul Secom, din Str Stirbei Voda, Bucuresti, o oaza de natura, ingrediente naturale si extrase din plante.
Totul este cald si primitor. De la consilierul profesionist in produse dermato-cosmetice, la coloritul viu al produselor si decorurilor, de la lumina colorata reflectata de rafturi la produsele asezate in rafturi, pe categorii si spectru de utilizare.
Atmosfera primitoare te imbie sa pasesti cu incredere, iar prezentarea facuta de consilierul din magazin, produselor Life-flo, m-a tinut conectata pana la finalul vizitei.
Grea alegere cand ai in fata atatea produse si atatea ingrediente naturale, ale caror efecte miraculoase le cunoastem.
Dupa ce am stabilit cu expertul tipul de ten si de piele, am hotarat impreuna ce produse sa aleg, din Kit-ul de Buzz al Campaniei Secom:
- Almond Pure Oil, uleiul de migdale cu efect luminator si hidratare,
- Tropical Advantage Body Lotion - lotiune pentru corp si maini, cu efect antiaging si antioxidant,
- Ellusolve plus body lotion - crema anticelulitica cu efect intens de netezire.
Pe langa produsele alese am primit  10 cataloage de prezentare a produselor Life-flo, un Ghid de buzz, 10 vouchere in valoare de 25 lei pentru prietenii si colegii mei si un bol pentru prepararea cremelor si lotiunilor pentru piele.
Sunt fericita ca am putut interactiona cu o companie romaneasca, de calitate, care poate raspunde tuturor cerintelor unei femei moderne si care are grija de ea.
Secom este dovada ca produsele naturale sunt de calitate!
#buzzstore si #buzzsecom.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu